Bättre


Det är som att mitt psyke har hållit andan för att inte råka andas in dödliga virus från den kaotiska tillvaron jag befinner mig i.
När allt väl börjar ordna och lösa sig pustar psyket ut och jag åker på en mental influensa istället.
Helevet.

Jag får sådana där ryck ibland då jag råkar ut för en emotionell faceplant. Störtar med huvudet före ner i mörker och misär.
"Varför mår du dåligt?" är en mening jag alltid får höra när jag gör mina störtdykningar. Ska jag vara ärlig så vet jag inte. Jag kan få ångest helt utan självklar anledning.
Humörsvängningar deluxe. Kan vända från euforisk till suicidal på två röda. Och lika snabbt tillbaka igen.



Jag vill bara informera att jag mår bättre nu. Dock inte helt bra.
Tack till alla vänner och bekanta som bryr sig. Det uppskattas verkigen.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin