Äntligen över

Provet gick väl.. sådär. Det var ett mycket dåligt upplagt prov och många av frågorna var om begrepp som varken läraren eller boken gått igenom.
Jag blir fan knäpp på våran lärare. Hon är så fruktansvärt ostrukturerad, flummig och nervig. Hennes lektioner är totalt opedagogiska, hon glömmer att avsluta meningar, hon tappar tråden i tid och otid, det kan ta 10 minuter för henne att svara på en enkel fråga för att hon kommer in på en massa annat.

 

Typ hälften av alla i klassen lämnade in provet efter bara en halvtimme och det var ingen som satt mer än en och en halv timme med det. Jag var den näst sista att lämna salen.
Jaja, jag gjorde mitt bästa iallafall. Men jag är jävligt irriterad på att jag inte får visa vad jag kan på grund av ett dåligt upplagt prov!

 

Nu sitter jag i soffan och sunkar, äter middag och glor på tv. Spännande liv man har för tillfället..

 


Sunkiga cambilder ftw!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin