Dags att pusta ut

Det är över. Nationella provet i matematik B. Det är äntligen över. Jag har stressat över det sedan en månad tillbaka. Ena dagen känna mig jävulskt säker på att klara skiten, för att nästa dag vara säker på att jag kommer kugga så jävla hårt. Mina tankar kring matten har varit som en berg- och dalbana, minst sagt.
 
Men nu är det över. 4 timmar ägnade jag åt att tortera min stackars hjärna. Och jag tror faktiskt att det gick helt okej. Men jag vågar inte "säga hej" ännu. Men när jag ser att jag är godkänd i kursen ska jag skrika "TJENA" tills lungorna spricker.
Och efter det ska jag aldrig i mitt liv öppna en mattebok igen.
 
Nu ska jag kolla på film tills jag slocknar i soffan. Är sjukt ledig imorgon, så skönt! Men jag ska förbi sjukhuset en sväng på eftermiddagen. Dags att röntga njurarna igen såhär 1 år efter operationen. Mer om detta hittar du här.
Ska se så att allt står rätt till. Och det gör det nog. Har inte haft några besvär alls sen dess.
 
Godnatt gott folk.
 
 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin