Status atm

Mår som en låda kattpiss. Verkligen.
Förkylning från helvetet, pms och träningsvärk. Bra kombo där.
 
Jag tror förkylningen beror på att stressen jag har haft inom mig börjar försvinna. Jag har inte varit förkyld på minst ett halvår, sensommaren och hösten har varit en riktig pain in the ass vad gäller skola, jobb och ekonomin. De senaste 2 månaderna har jag stressat och grubblat alldeles för mycket. Mer än vad som kan vara hälsosamt.
Och nu när skolan är över kan jag koncentrera mig på jobbet och gå upp till heltid och få ett annat stressmoment ur vägen; ekonomin.
 
Som sagt, nu när saker börjar lösa sig och jag börjar slappna av, då bryter all skit jag har haft inom mig ut och resulterar i en redig förkylning.
Nu vill jag bli frisk och må bra både utanpå och inuti.
 
Prosit..?

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin