Tillfreds med tillvaron

Ligger i soffan och njuter av tillvaron. Sällan jag hänger i min soffa, förresten.. Typ i varje inlägg. Kollar på Tarzan och käkar turkisk peppar.

Hade sista provet i matten idag (kompletteringen). Nu är jag helt klar med kurserna på komvux. Ni anar inte hur skönt det är.
Hade för övrigt en himla braig lördag också. Började med en riktigt rolig fest och slutade i dimman på RB. Öl och awesome människor gjorde min kväll/natt. Var sjukt bakfull när jag vaknade, men mådde jävligt gött mentalt ändå.
Gårdagen tillbringades i soffan med film och pizza. Som det ska vara en trist bakissöndag.

Livet känns faktiskt bra för tillfället. Ville bara att ni skulle veta det.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin