Close Up-båten

 
Bättre sent än aldrig, här kommer bilder från Close Up-båten. Det var en helt galen resa och jag hade kul som fan.
Var konstant full i 36 timmar, såg bra band, var på äventyr med Lindanummerett, tappade bort Lindanummerett i typ 4 timmar, var med om 2 "slagsmål" (jag var inte inblandad dock), drack öl, hamnade på efterfest med sångaren i Crashdïet och en massa random folk, träffade en rolig holländare, fick alldeles för lite sömn, hängde runt med och blev bjuden på öl av The 69 Eyes, hade allsång till en massa Björn Rosenströmlåtar och svensk punk på vägen hem.
 
OBS! Nedan följer bland annat bilder på min extremt charmiga fyllemin.
Be aware.
 
Dags att korka upp
 
Lindanummerett var glad
 
Jag var full. Min överläpp åker tydligen upp 7 meter på fyllan.
 
Lindanummerett, Timo-Timo och Berny
 
Jag och Timo-Timo. Våra miner is to die for.
 
Jyrki och Lindanummerett. Metal skare va!
 
Fina finska krabbar.
 
En Lindanummertvå och en Mr. Cruz
 
 
 
 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin