Fortfarande

Jag har städat. Det var skönt att få bort all skit. Ska ta en dusch så jag får bort all skit från mig med.
Men jag känner mig fortfarande sämst. Jag har fortfarande ångest 24/7 och jag vill inte ens gå utanför dörren.
Vill inte träffa någon för jag har fått för mig att alla hatar mig.
 
Jag går runt och är hatisk. Hatar mig själv, hatar folk i allmänhet, hatar att alla hatar mig. Jag är fan pinsam.
Ge mig ett självförtroende och en nypa självkänsla så är jag snart på banan igen.
 
.
 
Känner för att skjuta någon i ansiktet med ett dubbelpipigt gevär. Eller slå en slägga i huvudet på någon.
Jag vill bara få ut lite hat ur kroppen.
Får nog tillbringa kvällen med att spela Left 4 Dead istället.

Kommentera här!
Postat av: Steffo

Du skulle kunna ge mig stryk....

2012-09-27 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin