Pluggprat

Sitter i soffan, lyssnar på Wednesday 13 och skriver labbrapport om osmos på försök med potatisar. Sjukt jävla intressant. Eller..?
Jag känner mig lugnare till mods nu än vad jag har gjort de senaste två veckorna. Har pluggat och jobbat om vartannat (ja, jag vet att jag tjatar mycket om det, men är det nåt jag hatar så är det mental stress). Imorgon ska labben vara inne och jag har prov i matematik. Och veckan därpå har jag prov om organismen och ett till matteprov.
SEN lugnar det nog ner sig ganska rejält. Jag har besämt mig för att enbart satsa på G i matematik B eftersom ämnet inte riktigt är min kopp te. Jag är inte matematiskt lagd för fem öre.
 
Istället ska jag lägga allt mitt krut på högskoleprovet som skrivs om lite mindre än 2 månader. Utöver NkB och MaB som jag läser nu så kommer jag även plugga lite till HP varje dag. Min största chans till att komma in på den/de utbildningarna jag vill ligger i att få ett hyfsat resultat på HP.
 
Nu ska jag ner till tvättstugan, sen ta en dusch och fortsätta med pluggandet.
Längtar till torsdag, då är det Close Up-båten som gäller och jag får ett skönt avbrott från alla böcker, siffror inlärningsstrategier.
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin