Slapptorsdag

Hej, här sitter jag och sunkar!
Nej, inte riktigt kanske. Har tränat, tvättat, pluggat och lagat mat hittills. Passade på att smeta in ansiktet i honung när jag väntade på att tvätten skulle bli klar. Ska tydligen vara bra för hyn. Och med min crappy hy måste jag testa allt tänkbart. Tvättade av honungen och smörjde in ansiktet med olivolja = babyhud.
Får se om det hjälper något, ska testa sova med honung i fejjan i natt med. Jag förväntar mig mirakel imorgon bitti när jag vaknar, okej?
 
Ja, ni får stå ut med att jag är osminkad och att håret ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.
Syns inte så bra, men hela ansiktet är fullt med kladdig honung.
 
Nu ska jag städa och sen ut på den löprunda. Ikväll blir det bara plugg och plugg. Har tenta på onsdag.
Jag klarade för övrigt förra tentan (vårdvetenskap)! Känns förbannat skönt att inte behöva göra om skiten!
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin