FML.

Min mobil blev snodd inatt. Mitt ute på öppna gatan bland massa folk. Jag har spärrat sim-kortet och gjort en polisanmälan, ska även imei-spärra den.
Har haft brutalångest över det hela dagen. Troligtvis kommer jag få vänta typ 3 månader tills jag kan få ut en ny Iphone. Får klara mig med min gamla hederliga Sony Ericson ett tag helt enkelt. Ska även ringa försäkringsbolaget imorgon och se om man kanske kan få ersättning. Isåfall blir det ny telefon snarast möjligt.
Så nu måste jag vänta på ett nytt SIM-kort också. Känner mig helt handikappadd utan telefon. Kan inte ringa någon, inte smsa, har ingen koll på vad klockan är när jag är ute på stan och har inget alarm på morgonen.
Det som är mest jobbigt är att jag inte kan ringa/smsa. Jag är väldigt orolig över en sak och att inte kunna smsa/ringa gör mig inte speciellt lugnare direkt..
 
Måste gå till Ica och köpa cigg nu. Smoking kind of soothes me. Och just nu behöver jag lugna mig och lindra min oro. Skulle även behöva bli kramad och omhållen.
 
FML och hej bakfylleångest, typ. Just nu känns det som om hela livet är lite uppochner.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin