Helgen

Vilken kontrast den här helgen var mot förra. Förra helgen kantades mest av kaos och ångest, extremfylla och okontroll. Den här helgen var mycket lugnare, hade trevligt sällskap och ångesten var nästan obefintlig. Win!

I fredags var jag som sagt hem till Lindanummerett och pysslade och snackade skit hela kvällen. Fixade bland annat min jacka (visar sen) och trashade sönder ett par jeans.
Igår var det jobb som gällde, men på kvällen drog jag till Biljardpalatset, drack lite vin och kollade på när Linus och gänget spelade. Sen hamnade merparten av oss på Henriksberg där det blev en öl och en tidig hemgång. Hade hur som helst en jättebra helg.
 
Nu ska jag snart bege mig till jobbet, sen ikväll ska jag ha quality time med mig själv. Ska laga någon god middag, se en feel good film, fixa ansiktsmask och bara bry mig om mig själv.
 
Fått denna låt på hjärnan btw.
 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin