Romance is dead.

Fick ett plötsligt infall att gå på date. På en riktig date, that is. Sådär sliskigt romantiskt med en riktig gentleman. Middag, rosor, strandpromenader och hela baletten. Ibland känner jag mig äckligt girlygirly..
Meeeeen. Det lär inte hända än på en förjävla bra tag. För sist jag kollade var killar fortfarande svin.
 
http://pelagiaa.files.wordpress.com/2011/02/tub-1.jpg

Kommentera här!
Postat av: David

Hej.
Jag hoppas att du inte tar illa upp att jag tar kontakt med dig på detta vis.
Har följt din blogg ett tag nu då det var något som fick mig att fatta intresse för dig, Kan inte sätta fingret på det men jag visste att jag måste ta kontakt med dig på något sätt iaf. Men läget har aldrig riktigt fallit in, Har suttit många gånger och funderat vad man ska skriva utan att komma på just den där killer repliken som gör att du också finner mig intressant :P Tröstlöst kan jag intyga om. För visst är det så att första intrycket skapar eller raserar grunden för en framtida relation till varandra. Men fan nu tänkte jag ändå ge en liten bit av mig själv med risk för att jag sabbar allt. Men någongång måste man ju våga ge lite med risk för att förlora mycket för att i slutet eventuellt vinna något.
Så läser du fortfarande då finns det kanske en chans att du tyckte det lät logiskt det jag skrev och kanske vill fortsätta läsa resten också.

Mitt namn är David och jag bor uppe i norrland som du tydligen engång i tiden också gjorde :P är 27år och förmodligen inte i mina bästa år men ändå fungerar tillfredställande =). Jag jobbar som Lastbils chaufför och bor i en by ute på landet. Har många brinnande intressen såsom jakt, gammeldags raggarbilar, Musik "Black/death metal så klart", Skoter och andra trivselmoment som en kall bärs på sommarkvällen.
Jag har många egenheter både bra och dåliga men här har du några iaf.
Jag jobbar i regel 10-12timmar/dag eller ska jag säga natten mestadels, Sover sällan mer än ett par timmar, Hängiven till det jag gör och behandlar alla lika. Jag har alltid varit trogen och lojal även om jag ibland inte alltid räcker till. Jag försöker alltid vara den som finns där när man behöver. Jag anser mig själv snäll och givmild med hjärtat på rätt ställe. Jag försöker alltid se framåt även när det bär av bakåt. Jag är en tjurskalle som kan vara jävligt bäg ibland. Jag är dålig på att uttrycka mina känslor och ibland så blir det bara tomt även om det inte är tomt. Jag städar allt för sällan och skjuter gärna hemsysslorna framför mig tills dom verkligen kräver min uppmärksamhet. Jag är alltid trött. Jag gillar att ägna tid åt att vara hemma och bara få göra det jag själv vill göra. Jag ger aldrig upp om det är något jag känner ger mig något tillbaks. Jäkligt social av mig. osv osv.

Om du har läst ända hit hoppas jag att du fann det intressant och kan tänkas skriva en rad tillbaks.
Finns på helgon som zlay3r123

En sista grej. Du är en helt galet fin tjej.

Sköt om dig. och hoppas att höra från dig.

2013-05-11 @ 01:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin